Доставка та оплата

 

Обробка і відправлення замовлень відбувається у порядку черги щодня з 10.00 до 18.00.

Після оформлення замовлення ми оперативно проінформуємо вас про наявність товару, комплектацію та відправлення замовлення за допомогою дзвінка.

Під час акцій і розпродажів терміни обробки замовлень можуть збільшуватися. Замовлення відправляється після дзвінка для підтвердження. Повернення товарів, придбаних в період акцій і розпродажів, не передбачається.
Інтернет-магазин виконує доставку замовлень службою доставки «Нова пошта», також є кур’єрська доставка по Києву.

Ознайомитися з адресами та графіком роботи відділень Нової Пошти можна на сайті Нової Пошти.

Також існує опція самовивозу замовлення із магазину з можливістю попередньої примірки (якщо замовлення ще не оплачене). Оформлюючи таке замовлення онлайн і після отримання підтвердження про його наявність - воно гарантовано очікуватиме на вас в магазині 24 години.

 

Вартість доставки

Вартість доставки кур'єрською службою Нова Пошта прораховується службою доставки Нова Пошта.

Замовлення до 1000 грн відправляються тільки по повній передоплаті.

При замовленні від 2000 грн (без бонусів і знижок) - доставка Новою Поштою до складу безкоштовна (комісія за післяплату сплачується клієнтом). 

Доставка по Києву

Можлива доставка по Києву на таксі  за тарифами перевізника.

При відмові від посилки без причини (якщо не було попереднього попередження про неможливість забрати замовлення) передоплата не повертається і подальша відправка за рахунок одержувача за 100% передоплатою.

 

Термін доставки

Термін відправлення товару Новою Поштою – протягом 1 дня з моменту підтвердження замовлення.
Термін доставки Вашого замовлення Новою поштою - 1-3 робочих дні з моменту відправки.

Якщо один із товарів у замовленні відсутній на основному складі, доставка може зайняти до 7 днів.

Посилки чекають на складі Нової пошти протягом 5 робочих днів, на 6-й день посилка повертається назад.

У разі затримок термінів доставки та наявності номера ТТН просимо звертатися у службу Нова пошта.

Термін доставки товару по Києву – протягом 1 дня з моменту підтвердження замовлення.

 

Місце доставки
Доставляємо за адресою, вказаною при оформленні замовлення. Якщо необхідно доставити товар за іншою адресою, повідомте нову адресу менеджеру, який зв'яжеться з Вами одразу після оформлення замовлення на сайті.

Для відправки замовлення службою доставки «Нова пошта» вкажіть номер складу у Вашому місті.

 

Оплата 

Перед оплатою менежер уточнить наявність товару у магазині.


Способи оплати:

  1. Післяплата. При оплаті післяплатою Нова пошта стягує додаткову комісію за зворотній грошовий переказ: 2% від суми переказу (або від вартості товару) + 20 грн. за пересилку післяплати.
  2. Платіжними картами Visa і MasterCard, Приват24, Masterpass, GooglePay, термінал. 
  3. Подарунковий сертифікат. Якщо Вам подарували пластиковий подарунковий сертифікат (фізичний), Ви можете використати його не тільки в оффлайн магазині, але і для онлайн замовлення. Для цього введіть номер сертифіката, вказаний на його лицьовій стороні, в коментар до замовлення (після цього менеджер попросить Вас вислати сертифікат у інтернет магазин Новою поштою або розрізати його). 

4. Передплата. Ми працюємо з передплатою - 500 грн або повна оплата на картку! Трусики та косметика по повній оплаті, обміну,  поверненню не підлягає. Також є повна оплата на картку.

Повернення/Обмін

Відповідно статті 9 Про захист прав споживачів Закону України, ви маєте право повернути товар протягом 14 днів, за винятком дня покупки, якщо продавець не оголосив більш тривалий термін.

Згідно із Законом України нижня білизна, купальники, панчішно-шкарпеткові вироби, парфумерно-косметичні вироби, гребінці, гребінці та щітки масажні, перчатки не підлягають поверненню та обміну. Розуміючи, що підібрати без примірки такий делікатний товар складно, для найкращого результату можна проконсультуватися з нашими менеджерами, які допоможуть підібрати розмір. 

Варто пам'ятати, що обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережені його товарний вигляд, споживчі властивості, бірки. Тому якщо Ви, наприклад, придбали сукню і в перший же день, пішли в ній на роботу, зрозуміли, що вона Вам тисне, то повернути товар не вийде, оскільки на одязі залишаться хоч і не значні, але все ж таки помітні сліди носіння, що автоматично поставить товар у категорію «уживаного».

Наступною обов'язковою умовою для повернення товару належної якості є наявність розрахункового документу, виданого споживачеві разом з проданим товаром. Пам'ятайте, що наявність чеку є підставою для повернення товару та доказом того, що ви придбали товар саме у нашому магазині.

Обмін товару не проводиться.

Для повернення товару зв'яжіться з менеджером за телефоном, вказаним у контактах магазину.

Термін здійснення повернення - протягом 14 днів після отримання клієнтом. Повернення коштів - протягом 10 днів з моменту отримання назад товару інтернет магазином.

 

Увага! Повернення товарів, придбаних в період акцій і розпродажів, не передбачається.